In curand … Indiferent, sentimente albastre/2040

imagesCAAVR4V8

Indiferent, sentimente albastre

 Primul volum: 2040 (296 pagini)

 Capitolul 1: PARIS

Cerul este atat de albastru si limpede. Edell Craig se numeste batranica asta, care priveste Turnul Eiffel cu o mirare iesita din comun, dar ea nu stie asta. Nu stie ca este Edell Craig. Cel putin nu acum, cand se afla in fata acestui munte de fier, ce-i pare mai degraba o fotografie alb-negru, decat o realitate brusca in zbaterea pleoapelor.

INDIFERENT din ce unghi o privesti, iti da impresia unui copil. Doar parul alb si ridurile, inca fine, ii tradeaza varsta ei de aproape 70 de ani. Altfel, pare zvelta, desi miniona. Este slaba si are privirea unui inger. Caprui, desi te-ai fi asteptat sa fie albastri. Are in maini un album cu un aspect invechit, cu dimesiuni prea mari pentru mainile ei, dar cu niste superbe coperti albastre. Examineaza imediata vecinatate si ofteaza. Chiar nici un om ? Nu mai traieste nimeni ? Este doar ea, aterizata cine stie cum, intr-un loc, care ii trezeste amintiri fragmentate, frumoase si dureroase. Intr-un loc care nu mai este acelasi, asa simte ea. Sufletul ii spune atat de clar ca a mai fost aici, recunoscand turnul faimos din Paris, dar sufletul, dragul de el, nu stie ca se afla in anul 2040 …

……………………………………………………………………………………….

Eu sunt Edell Craig. Maine implinesc 70 de ani si mi-am promis un cadou deosebit pentru ca inca mai vreau sa traiesc, desi poate ca nu mai are rost, caci am trait cat o suta de vieti si Dumnezeu ar spune ca-mi vrea sufletul pentru ca are alt plan pentru eternitatea lui, dar mi-am promis sa mai traiesc si ca O voi gasi inainte de a nu mai fi.

Mi-am promis cadoul de a mai rezista un an sau poate doi, numai buni pentru ceea ce urmeaza sa fac: sa scriu, sa-mi amintesc, sa plang, sa rad, sa las mostenire realitatii ceea ce, de multe ori, am trait ireal.

Ma rog, inca ma rog sa nu-mi pierd mintile inainte de a termina aceasta povestire. Pentru ca am mult de scris si pentru ca inca mai cred in rezonanta cuvintelor si cel mai important: pentru ca mai sper.

Dragul meu cititor, nu-i asa ca esti putin surprins de ce-am scris mai sus cu fonturi albastre? Nu-i asa ca ai crezut ca acest inceput de roman este despre o femeie pe numele ei Edell Craig, aterizata intr-un loc apropiat de Turnul Eiffel, care-si strange in brate albumul cu coperte albastre si care nu stie ca se afla in 2040 ?

O, da ! Eu sunt Edell Craig. Maine este 14 iunie 2040 si implinesc onorabila varsta de 70 de ani. Vreau sa ramai alaturi de mine, sa citesti aceste randuri si sa incerci sa intelegi care este mesajul acestui roman.

Iti promit ca o sa ai parte de o lectura interesanta, POATE usoara, spumoasa, ludica si deloc pudica. E primul meu roman si singurul si va trebui sa fii tolerant cu exprimarea si stilul meu. Vei descoperi adevarate trairi, cu siguranta te vei regasi in povestile mele. Ma vei descoperi plina de umor  si ma voi stradui sa te fac sa razi cu pofta, dar tinta mea este sa te fac si sa plangi, pentru ca, indiferent ce crezi tu acum despre cartea asta pe care o tii in maini sau o citesti pe eBook Reader, ea este scrisa pentru sentimentele tale ALBASTRE cu sentimentele mele, acum albastre, dar care au fost candva … ALTFEL.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Romanul. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la In curand … Indiferent, sentimente albastre/2040

  1. Zina spune:

    Abia aștept s-o citesc !

  2. Naica spune:

    Mi-ai trezit curiozitatea cu sentimentele albastre !Astept cu rabdare !I-

Lasă un răspuns

