bulzul si simtul umorului

photo (4)  De dimineata am fost la vot, dar acum gata cu politica … mai avem si altele de facut. De la salatele pentru detoxifiere, trec azi la veselul si deliciosul bulz. Eu nu o sa va povestesc cum fac bulzul, ci doar las imaginatiei voastre ce ingrediente am folosit astazi pentru ca frigul de afara sa fie uitat ca si alte dorinte ce nu pot fi indeplinite … Bulzul meu nu o fi moldovenesc, ardelenesc. Indiferent ce-o fi, preparat de mine este romanesc, unit in armonia si aroma ingredientelor pe care le-am vizualizat firesc, fara gand de traditionalism, acum cateva zile pe cand eram in vizita la stie ea cine. Telemea si cas de capra, carnati picanti si mici din carne de curcan pe gratar. Bun si asa. Poate chiar mai delicios decat un orgasm …

Arata bine bulzul meu, nu-i asa ?

Apropo, Bulz este o comuna in judetul Bihor, România. Frumos loc, zau !

Later edit: Gata si placinta cu dovleac realizata pe ritm preferat de “Bailando”, varianta spaniola si portugheza, iar acum ma asteapta ultimele 2 episoade aparute din sezonul 4 Homeland. Incheiem seara cu portia de muzica si ras, la cererea Ralucai: Mamma Mia ! Sper ca sunteti bine si voi !

photo (5)

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la bulzul si simtul umorului

  1. Arata grozav! Cat despre orgasm… sa intrebam un barbat ce ar alege mai intai.

  2. ricamihai13 spune:

    bulzul arată bestial, îmi plouă în gură, ……. cine m-o fi pus să trec pe aici ????🙂

Lasă un răspuns

