când vine vorba de ţară, nimeni nu poate fi indiferent …

Articol spre amintire 02.12.2012, reblogged:

untitled Ieri nu a fost doar ziua când alergarea uşoară pe faleza minunată a Dunării mi-a protejat inima şi, totodată, sănătatea mintală … Când vine vorba de inimă, nimeni nu poate fi indiferent !

Ieri, deşi nu am vrut să vorbesc despre asta şi nici să scriu, nu pentru că aş fi o patetică patriotă, ci pentru că sunt cea în care mai curge un „sânge de roman” şi care, întotdeauna, se emoţionează când aude imnul ţării sau înţelege că mai sunt români care-şi iubesc ţara cu adevărat … am meditat la condiţia de român şi la adevăraţii români.

România este încă ţara lui Octavian Paler, chiar dacă spunea: „“Pentru mine România este o vasalitate, adică m-am născut român şi n-am cum să ies din acest destin. Cu alte cuvinte o să-mi iubesc ţara chiar dacă va fi condusă de canalii şi lepădături şi escroci. Nu mă interesează! Dar îmi păstrez unicul drept, care mi-a rămas după iluzii, după dezamăgiri, după revoltă– ultimul meu refugiu e dispreţul.”

România este ţara lui Dan Puric, care nu uită să ne reamintească: România trebuie să renască spiritual, nu are nevoie de păstrăvărie de electorat cretin, cu roșu, cu portocaliu, cu albastru“

România este ţara lui George Ogararu, pe care l-am descoperit mai român decât foarte mulţi oameni din ţara asta, l-am descoperit altfel decât doar fotbalist, datorită PRO TV (priviţi aici).

Aş putea să scriu despre atâţia români remarcabili, care au fost şi mai sunt … Mihai Eminescu ? Da, da !!!

Ieri nu a fost doar ziua când am ascultat The Script … A fost ziua când m-am bucurat de Poveştile Reginei Maria a României”… Mai româncă decât ne putem închipui, o descoperim pe Regina Maria, exact aşa cum spune şi strănepoata ei, principesa Margareta: ” … cu farmec şi temperament debordante, străbunica mea a adus literaturii române nu numai un avânt şi o încurajare părintească, dar şi condeiul unui scriitor regal. Toate cărţile ei sunt impetuoase, puternice, sensibile şi spontane …”

Ieri am spus copilului meu „România este cea mai frumoasă şi e ţara ta; trebuie să o priveşti aşa cum trebuie, indiferent de …”

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la când vine vorba de ţară, nimeni nu poate fi indiferent …

  1. Zina spune:

    Da, Liana, ai dreptate. Să ne iubim țara și să o slujim, indiferent de…
    Numai bine, te sărut !

Lasă un răspuns

