Buna dimineata sentiment de acasa!

acasa  Nu stiu altii cum sunt sau poate ca stiu, dar eu iubesc enorm ca exista in mine sentimentul de apartenenta, de stabilitate si dorinta de drept si de bine, indiferent cate ispite ma pandesc. Iubesc nespus emanatia caldurii sufletesti, care are curajul sa depuna adevarul in colturile intime ale unei case rostuite si implinite, chiar daca spatiul nu se imparte la doi. Respect familia, pamantul si credinta. Cred in implinirile profunde, asa cum cred ca diminetile apartin celor care isi doresc sa simta mirosul cafelei si a painii prajite … impreuna, in armonie si dragoste.

Dragostea adevarata este un sentiment rar, complex si sublim. Fara adevar nu exista. Este un acasa inteles doar de un interior pregatit pentru afectiune puternica, cultivat intr-o familie sanatoasa din punct de vedere spiritual si capabila sa mearga pe carari corecte.

Azi in sufletul meu se aud, din nou, mai puternic ca ieri, ecourile repetitive ale invatamintelor pe care le-am primit de la parintii mei, ale principiilor de viata pe care le-am dobandit. De aceea, si in aceasta dimineata de Sf. Nicolae, copila mea la cei 15 ani minunati pe care ii are, se va trezi intr-o casa curata si calda, iar langa ghetele pregatite de aseara isi va gasi cadourile, iar pe mamica ei buna o va gasi in bucatarie pregatind acel mic dejun al „bogatiei clipelor impreuna”.

Acasa inseamna sa nu ratacesti intre alti 4 pereti … straini si fara de rost.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Buna dimineata sentiment de acasa!

Lasă un răspuns

