decembrie si ploaia

De vreo 2 ore imi plimb imaginatia pe site-uri despre travel, bloguri unde se vorbeste atat de frumos despre calatorii prin toata lumea, cercetez si ma bucur, ascult ploaia si visez. Pacat ca nu ninge, dar si acest molcom al ploii ma ajuta, cu drag si interes, sa simt aceasta duminica si acest decembrie intr-un mod aparte. Bineinteles ca sentimentul de acasa a fost puternic ieri. Azi, insa, vreau sa evadez, macar cu gandul, la departari spumoase si locuri incarcate de arta, istorie, inedit … Sunt 4 ani de la ultimul meu concediu, oare n-ar fi cazul sa mi-l pregatesc ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la decembrie si ploaia

  1. Zina spune:

    Indiferent de cât de ocupată ești, concediul anual e strict necesar. Nu mai zic de weekenduri, care ar trebui să fie și ele, momente adevărate de odihnă. Altfel, cum să-ți reîncarci bateriile ?

    • indiferent spune:

      Imi fac timp pentru weekenduri placute, cate o evadare de 1-2 zile la Bucuresti pentru vreo lansare de carte, un concert sau o piesa de teatru. Cam atat.

Lasă un răspuns

