De nota 10 !

Eu sunt o femeie de nota 10 ! Daca nici eu nu as spune asta, cine sa o mai spuna? Am facut un tort delicios pentru 2015. Am plans pentru ca ma doare, asta inseamna ca sunt vie. Am ras apoi cu lacrimi realizand ce ma asteapta. Romanul, inca nepublicat. Faleza, ca sa fac jogging. Tona de carti. Concediul la Paris. Mi-am privit capodopera de salata boeuf. Astept sa se coaca placinta cu ravase si ma gandesc ca sunt o femeie de nota 10. Suport si tolerez. Si pe cei pe care ii iubesc si pe cei care nu ma respecta. Am o voce frumoasa, imi place sa cant … Si, Doamne cat iubesc muzica ! Cate CD-uri cu muzica am. Sunt soferita de nota 10 de 10 ani ! Sunt cinefila. Ooo, sunt o mamica minunata! Masina asta de spalat tine ritmul cuptorului meu … Sunt o femeie de nota 10: dansez vals, tango, dansez ! Sunt plina de umor! Stiu sa cos, tricotez, crosetez! Ganduri, nu mai spun. Tricotez ganduri … Imi plac muzeele. Iubesc caii. Ajut oameni sarmani. Stiu sa ascult. Si sa tac. Cand iubesc, oamenii simt asta. Daruiesc mult, rasfat si incerc sa inteleg. Merg la teatru si lansari de carte. Am o mana de prieteni adevarati, care nu mint prin omisiune. Am blog, colectie de pixuri. Miroase placinta asta de mori ! Iubesc lacramioarele. Stiu sa patinez. Ralu zice ca sunt o mama cool. Vorbim enorm despre viata! Cand sunt la pamant, ma ridic. 2015 ma va gasi la fel de frumoasa in interior. Vreau sa traiesc adevarat si complet. Fara jumatati de masura. Niciodata, uneori inseamna niciodata, iar nota 10 inseamna acum, indiferent de … Sa fiti si voi de nota 10, dragii mei … La multi ani !

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/431/8834624/files/2014/12/img_2206.jpg

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la De nota 10 !

  1. Bursucel spune:

    Da, da… clar de nota 10!<3

  2. Bursucel spune:

    Ufff, uite cum am pocit eu bunătate de inimioară…

  3. Alexandra spune:

    80% seamănă cu gândurile mele. Tot așa năvală vin…
    La mulți ani inspirați!

  4. Zina spune:

    Indiferent de obstacolele care se vor mai ivi, că așa e viața, îți doresc un an bun, cu sănătate și noroc, cu bucurii și împliniri, ție și celor pe care îi iubești ! La mulți ani !❤

  5. Pingback: Foryou, Liana! | Indiferent

Lasă un răspuns

