Azi, pe ritm de Lighthouse Family …

… am avut timp, drag si rabdare pentru a prepara banala supa de pui cu galuste, delicioasa mancarica de mazare cu carne de porc si … Gata sarlota! Va astept! Daca va doriti reteta sarlotei sa-mi scrieti … E atat de simpla! Apropo, ati ascultat albumele Lighthouse Family? Sunt niste melodii acolo … Te inalta si te incalzesc, indiferent de frigul de afara.

2015/01/img_2288.jpgLater edit: Pentru o sarlota reusita va trebuie 6 linguri de faina, 6 linguri de zahar pudra si 2 linguri de cacao, amestecate intr-o craticioara la foc mic. Adaugati 1l de lapte clocotit, usurel sa nu speriati compozitia, amestecati pana face bulbuci, ca deh … trebuie sa fie fiarta faina, adaugati o lingurita sau doua cu unt, nuci pisate, esenta de rom si lamaie, poate si 1 plic de zahar vanilat. Lasati la rece si apoi pregatiti dupa imaginatie … Eu am clatit cu apa rece 7 pahare, am pus strat de crema, piscoturi de sampanie, strat de frisca, migdale, bucatele de portocale, banane si kiwi, dar puteti opta si pentru alte ingrediente dupa pofta inimii …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari, Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Azi, pe ritm de Lighthouse Family …

  1. corinabalaban spune:

    Mmmm….suna bine…vreau si eu reteta.🙂 Lighthouse Family nu am ascultat inca, dar am sa tin cont de recomandare.🙂 O seara frumoasa!

  2. Melania L spune:

    Rețeta șarlotei, te rog🙂

  3. ricamihai13 spune:

    ce să ascult muzică? ascult cum îmi plouă în gură

  4. corinabalaban spune:

    Multumesc🙂

Lasă un răspuns

