What are you waiting for?

images  Inca din prima zi a acestui an, conversatiile cu minunata mea fiica au avut un farmec aparte. Adolescenta ei imi rascoleste puterea de a fi adolescenta atat cat sa nu devin penibila, cum ar zice altii daca ar stii varsta mea. Impreuna cu ea, departe de privirile si auzul societatii, civilizatiei, regulilor si a ceea ce se cuvine, am depanat amintiri, am povestit despre baiatul care ne-a placut in clasa aVIIIa si am dansat pe melodiile de la MTV. Ralu si-a pregatit Reading Challenge 2015 si m-a impresionat: nu doar fiction, ci si romane clasice si mai ales scrieri in limba engleza si franceza. Asa am ajuns si eu la concluzia ca pana vine primavara cu al sau tumult sentimental, lista cu carti, numai bune de citit cand afara e doar ceata, frig si zapada neagra, sa fie diversa, complexa si incitanta.

Astfel ca, dupa Experiment – Veronica Roth, apoi minunatele romane Pazitoarea tainei – Kate Morton si Strada Dughenelor Intunecoase – Patrick Modiano, citesc acum cel de-al doilea volum din trilogia Fifty Shades of Grey. Si, mi-a venit o idee !

Ce ar fi sa incercati si voi, daca exista rutina in cuplu, indiferent ce varsta aveti sau cati copii … What are you waiting for? Rezervati bilete la premiera din 14 februarie al filmului Fifty Shades of Grey, urcati-va in masina si ascultati soundtrack-ul pana ajungeti la cinema: Ellie Goulding – Love Me Like You Do

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la What are you waiting for?

  1. corinabalaban spune:

    Duc lipsa unei relatii….off….😦

  2. M.C. spune:

    Nu m-a impresionat cartea 50 de Umbre și cu siguranță filmul nu-l voi viziona. Cât despre citit… caut încă metode de a-mi convinge fiul adolescent că e mai interesant decât facebook-ul🙂

    • indiferent spune:

      Ei, fiecare cu gusturile lui si felul de a fi … Cu siguranta mai exista si alte idei de a inlatura rutina! Gustul pentru citit al copilei mele, l-am dezvoltat de cand ii citeam la 2 ani, vazand cat de mult citesc eu, discutand si analizand, mers la biblioteca si cumparandu-i carti ! Sta si pe facebook, dar a inteles importanta lecturii.

  3. Cristian spune:

    Sunt prea bătrân pentru filme. Rămân fidel cărţilor.

Lasă un răspuns

