indiferenta, diferenta si viata …

descărcare   Am trei cuvinte ingemanate, simple si complexe in esenta lor, tinute in suflet la un loc sau rasfirate. Doar cand sunt extrem de trista – pentru ca se mai intampla sa si fiu – analizele mele despre viata au ceva din efectul supernovei de ganduri – si, culmea, tot in mijlocul noptii – adica un fenomen spectaculos si inspaimantator in acelasi timp, greu de inteles pentru foarte multi muritori. Acum, n-oi fi eu cea mai analitica fiinta de pe pamant si nici singura care nu doarme noaptea, dar indiferenta la viata adevarata a maselor ma determina sa-mi antrenez spiritul si mai mult in slefuirea solutiei de supravietuire in ale ne-trairilor … Ati inteles ceva ? Asta este diferenta. Ma gandeam eu ca nu …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

