semnul de aer … cateva insemnari

Nu doar semnul meu de aer imi stimuleaza dorul de duca, ci si invitatiile neasteptate si revigorante, in ton cu venirea primaverii.

Imi plac oamenii veseli, tonici, spontani. Care aleg sa mearga la plimbare cu bicicleta, chiar daca se anunta vreo 11 grade Celsius. Care au trecut cu bine peste episoadele cu bronsita, episoadele Downton Abbey si episoadele de singuratate, iar acum aleg indemnul intrinsec de a raspunde desfasurarilor de forte extrinsece.

Imi place adevarul, care apare chiar daca intarzie. Care transpune in fibra fiintei noastre lectiile lungi si delicate ale trairii. Emotiile, cat si cuvintele neexprimate ajung sa intoxice fiecare colt din noi si, de aceea, trebuie sa actionam, sa reliefam, sa nu coabitam cu compromisul, dar mai ales cu duplicitatea. Sa acceptam invitatia la viata, indiferent sub ce semn ne aflam …

Nu doar semnul meu de aer ma indeamna la a accepta invitatia de a merge la teatru, chiar daca pentru asta trebuie sa parcurg peste 241 km.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la semnul de aer … cateva insemnari

  1. Zina spune:

    Ooo, Doamne ! Dar unde poate să fie teatrul ăsta ?!
    Indiferent de faptul că semnul meu este de foc, n-aș ieși cu bicicleta la 11°C pentru nimic în lume !😀

Lasă un răspuns

