Indiferent cat patos …

Azi-noapte nu am dormit deloc. Dimineata m-am certat duios cu pungile de sub ochi. Si eu sunt multumita … ca tot citesc cum lumea este multumita, spun si eu ca sunt. Asa. Nu ma plang. Strang puterile EQ si demonstrez ca imi pasa de ce traiesc, de parca ar conta pentru careva ce vreau eu sa demonstrez … Indiferent cat patos depun in sfera profesionala, asta cu viata privata nu-mi iese. Vocea mea interioara imi spune: „Deocamdata. Ai rabdare si tu pana la 45 de ani, caci atunci tot tanara esti”.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Indiferent cat patos …

  1. Cristian spune:

    Tânăr ești atâta vreme cât ai timp să îți fii tânăr. Doar că asta chiar nu dureaz-o veșnicie. Poate că „patosul” ăla nu e pus unde trebuie, știu eu ?!?

  2. Zina spune:

    Ești tânără și la 65… și la 85… indiferent de cum arăți pe dinafară. Dacă sufletul e tânăr, ești tânără ! O să iasă și cu viața privată, poate când te vei gândi mai puțin la ea.

Lasă un răspuns

