doua ganduri

De dimineata m-am trezit cu doua ganduri. Diferite, dar interesante.

Unul despre cum am descoperit ca am fost, sunt si ca voi ramane un monument. Un monument de bunatate, rabdare si calm. Iubirea inseamna bunatate, rabdare si calm. S-a stabilit statistic ca doar 0,0001 % dintre oameni care trec pe langa monumente, se opresc sa le contemple. Restul sunt indiferenti.

apple-va-lansa-un-ceas-inteligent-realizat-din-aur-110248  Celalalt gand, fan Apple fiind, despre cum am descoperit din discutiile cu un alt fan Apple – apropo de evenimentul de ieri, ca te poti simti … plutind in cel mai mare magazin iStyle (suprafata totala de 260 metri patrati) cu produse Apple din sud-estul Europei, in Baneasa Shopping City. Cu siguranta, vizitarea acestui lacas ar fi o experienta interesanta, intr-o zi in care as mai putea combina participarea la o lansare de carte si vizionarea unei piese de teatru.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la doua ganduri

  1. fosile spune:

    Sintem indiferenti fata de ceea ce inseamna obisnuinta, rutina.Daca apare ceva nou, ne punem intrebari, studiem in amanunt- cu comentariile de rigoare-ba chiar poate deveni un loc de referinta, de intilnire.
    Oricum, nu este indiferent pentru cei de sus-porumbei- si cei de jos- catei.
    In schimb sint total indiferent in legatura cu chestia care mi-ar repeta in mod obsesiv cite boli am, cite probleme si cite probleme as avea dupa ce as face rost de bani ca sa-l cumpar.

  2. Zina spune:

    Ca’vas’zică, monumentule, te plângi de indiferență ?! Păi ia să nu mai fii ” Un monument de bunatate, rabdare si calm.” Fă-te și tu mai rea ! Cine te iubește, te va iubi indiferent de schimbare. Ba poate că te vor mai iubi și alții.😀

  3. M.C. spune:

    În fața unui monument n-aș putea rămâne indiferentă. Magazinele însă, mă lasă rece. Fie ele de mere sau de… geamuri🙂

Lasă un răspuns

