wow … va imaginati ce delicios este cu paine prajita ?

photo   M-am trezit vesela si fericita. Asta-i de bine dupa ziua de ieri. Gata, acum am plecat la bucatarie … Indiferent de anotimp, cred ca ne putem pregati un mic dejun cu o Shakshuka delicioasa. Ador TV Paprika cu bucatarii ei talentati, dar vedeti ce bine arata si shakshuka mea ? Ralu a zis ca este foarte buna!

chimen, ulei de masline, ceapa solzisori, rosii si ardei gras, sare, piper, boia de ardei dulce, foi de dafin, ou, patrunjel si multa dragoste … incercati si voi …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la wow … va imaginati ce delicios este cu paine prajita ?

  1. Zina spune:

    Hihi ! Făceam și eu ca mr. Jourdain al lui Moliere. El făcea proză fără să știe, eu – shakshuka (eu îi spun manaman – http://zinnaida.blogspot.ro/2014/02/manaman.html) ! Indiferent cum i-am zice, e o bunătate !

    Zi frumoasă, Liana !

  2. ricamihai13 spune:

    îmi plouă în gură🙂

  3. M.C. spune:

    Pff, mi s-a făcut foame! La ora asta…😀

Lasă un răspuns

