… is more than just instrumental ?

GetAttachment Azi, titlu in engleza. Poate nu ar trebui, dar inca de la prima ora si de la alergarea usoara de pe faleza, simt un soi de englezism, americanism. Habar n-am de ce. Nu sunt confuza, nu sunt haotica. Biroul imi este tot atat de ordonat ca hainele din sifonier sau ca DVD-urile pline cu filme, care asteapta cuminti in spatiul amenajat. Target-ul aproape gata, pipeline bogat, forecast avansat. Manichiura pentru 1 luna de zile. O alta culoare de par. Dor de mine ? Habar n-am. Imi voi da seama dupa ce voi vedea primul like.

Aproape ma simt in real de parca sunt cea mai virtuala fiinta. Ma lupt cu intrebarile mele si ma straduiesc sa tac. Ma conving ca oricum, indiferent cat mi-as dori sa schimb concluzia, ea este aceeasi: ar trebui sa imi strang la piept amintirile si sa ma opresc aici si acum. Pentru mine conteaza acel impreuna. Nu-mi este indiferent cum traiesc … Si vreau sa fiu corecta.

Traiesc filmele analizandu-mi viata. De curand am terminat de studiat „House of cards”, mai apoi „Ce que le jour doit à la nuit”. Dragilor, eu nu privesc filmele. Le traiesc. Din toate imi rasar citate ce ma izbesc puternic de viata mea.

Din toate, chiar daca nu se prea vede … cel mai mult ma intereseaza sa am grija de sufletul meu. Poate de aceea, nu mai gasesc sensul zabovirii mele pe aici. Dar nu renunt la cateva insemnari, din cand in cand.

Scrisul, relatiile … are more than just instrumental ?

 

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

