Lacramioarele mele

  

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Lacramioarele mele

  1. Poteci de dor spune:

    Nuuuuuu sunt de acum, da? Nu-mi spune că au apărut că aşa ceva nu se poate fără ştirea mea. Adică, le detectez după miros de la mare distanţă şi eu n-am văzut până acum…

  2. indiferent spune:

    Sau 3? Da, sambata le-am cumparat cu 1 leu buchetul:)

  3. Zina spune:

    Indiferent cât au costat, au meritat ! Frumoase… parcă le simt și parfumul.🙂

Lasă un răspuns

