… asa cum numai EUL meu stie

Nisipul fierbinte, simfonia valurilor, briza, campul cu eoliene, conversatiile telefonice, muzica ascultata in masina, campul cu maci, tunetele si fulgere de azi noapte la malul marii, show-ul incredibil al Loredanei si aducerile aminte ale unui concediu mult prea indepartat, toate m-au invaluit si inaltat in propria-mi viata, 2 zile, ca un vis efemer. In drum spre casa … am simtit emotia, placerea de a trai si de a te bucura de traire gustandu-mi pentru cateva secunde lacrimile adevarate smulse de frumusetea vietii … asa cum numai EUL meu stie.

Indiferent in ce moment al zilei, daca trairea imi da de stire ca sunt vie, moartea nu are decat sa stea la rand ca sa-si primeasca ghirlanda hawaiana cand voi fi pregatita sa spun: AM TRAIT suficient de mult fericita CA TRAIESC.

Scriu pe aici despre asta ca sa nu uit …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

