„Dime quien soy”

 Imi place enorm cum suna Dime quien soy … Frumoasa este limba spaniola, chiar foarte frumoasa … Da, sunt impresionata de ceea ce am descoperit in romanul Juliei Navarro. Din nou despre natura umana, cu toate complexitatile ei, esenta unui roman bine scris si, as spune eu, foarte documentat. Impresionanta si fascinanta este toata calatoria asta prin viata a unei femei … calatorind, cu sau fara voie, din Madrid pana la Barcelona, Paris, Buenos Aires, Moscova, Berlin, Londra, Varsovia, Ciudad de Mexico.

Gandindu-ma la personajul poliglot Amelia, imi spun ca mi-ar placea foarte mult sa intalnesc un adevarat poliglot … Indiferent de pe unde o apare candva in viata mea, mi-ar placea sa-l intalnesc si sa-l aud in contexte diferite, vorbind diferit. M-as transforma in ceva, orice, ca sa-l insotesc in jurul lumii si sa-l ascult vorbind in mai multe limbi … Ce sansa sa ti se daruiasca asa talent!

Gandindu-ma la personajul spion Amelia, imi spun ca adrenalina mai mare nu poate exista. Dar n-as incerca pentru nimic in lume o astfel de traire. Admir curajul. Admir calitatile ei … Omenirea are nevoie de femei remarcabile, nu doar de aroganta unor barbati … Hitler, Stalin au fost, mai intai de toate, niste barbati aroganti …

Gandindu-ma la personajul Amelia – mama, admit ca se poate intampla si cred ca dragostea de copil, atunci cand exista, exista indiferent cat ai dispera ca ai gresit … se poate transforma. In timp …

Gandindu-ma la personajul Amelia – criminala, o aprob din toata inima ! Cititi cartea, nu ma certati!

Gandindu-ma la personajul Amelia – amanta, nu o pot judeca. Nici macar nu o pot comenta …

Gandindu-ma la personajul femeie Amelia, plang …

Gandindu-ma la „Dime quien soy”, istoria imi pare mai usor de inteles. 

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „Dime quien soy”

  1. Zina spune:

    Ai reușit să-mi inciți curiozitatea cu prezentarea aceasta, așa că voi căuta „Dime quien soy” și o voi citi.🙂

Lasă un răspuns

