traieste clipa, draga mea …

Harrison Ford, in rolul William Jones din „The Age of Adaline”, il intreaba pe Ellis de unde stie ca o iubeste pe Adaline. Raspunsul este foarte simplu si-mi place enorm:

FullSizeRender

Ei, pana s-o gasi vreun barbat care sa simta ca nimic nu are sens fara mine … eu realizez ca nimic nu are sens daca traiesti in monotonie. Nu sunt un personaj obisnuit, comun, plictisitor. Nu as putea sa fiu. Tocmai de aceea, m-am decis in privinta vacantei si gata. A ramas stabilit sa traiesc o experienta inedita. Nu am fost niciodata pe acolo. Asadar, ma veti intalni conducand singurica pe Transfăgărășan … Imi voi repeta in fiecare dimineata: Traieste clipa, draga mea … indiferent cum iti porti sentimentele, cu durere sau fara.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la traieste clipa, draga mea …

  1. Gina spune:

    Te pup Liana😊,miss you!

  2. Alina spune:

    Ai ales bine!😉

  3. Zina spune:

    Indiferent de cât ești de curajoasă și de bine pregătită pentru un astfel de drum, ai grijă de tine !

Lasă un răspuns

