leapsa

Stimata doamna Zina mi-a venit cu propunerea lepsei si am stat cam mult pe ganduri daca sa raspund sau nu. Ii multumesc … Uneori cred ca nu mai am cuvintele potrivite in tolbita mea si ca tacerea poate fi singurul raspuns la trairile mele, dar imprejurarile si viata imi transmite ca sunt o fiinta sociala, amabila si cu dor de impartasit si scris. Pai nu de asta mi-am deschis blogul? E raspunsul la prima intrebare, draga Zina !

Am cont pe facebook, dar fenomenul pentru mine nu este sa-mi pierd timpul pe acolo. Din curiozitate si diversitate, cred ca il am. Sunt putini cei cu care sunt conectata virtual, sunt plecati din tara (nanuta Ralucai prin Portland Oregon, nepoata-mea prin Anglia, prieteni prin Canada – care au mai adus pe lume acolo un baietel frumusel foc, o frantuzoaica indragostita de Romania si care organizeaza activitati de caritate pentru scoli din Moldova) sau prietena mea speciala, scriitoarea Catia Maxim, cu care mai mult interactionez real decat virtual, dar sunt astfel la curent cu cele mai interesante evenimente din viata unui scriitor indragit.

Nu scriu cu diacritice pentru ca sincer mi-as dori un laptop cu toate literele romanesti … Respect limba romana si ma straduiesc sa fiu corecta din punct de vedere gramatical. Daca mai gresesc, imi cer iertare si va rog sa ma atentionati !

Imi place blogul Zinei pentru ca inspira incredere si simt adevarul din spatele insemnarilor ei … Urasc minciuna, indiferent de forma ei (am mai scris despre asta aici), iar daca descopar sau intuitia imi spune ca sunt mintita, simt ca ma indepartez, simt ca nu mai vreau … Am descoperit ceva nou, iar pe mine noul ma stimuleaza. Nu-i asa, draga Zina?

Pisicile nu ma prea pasioneaza, sunt doar cateva exemplare cu o culoare a ochilor care m-au impresionat si cu o blanita gri. Imi plac catelusii, cainii frumosi si ingrijiti, mi-e mila de maidanezi si nu suport cainii care latra aiurea la tine …

Nu vreau sa ma reincarnez in nimic. Vreau sa traiesc o singura viata: asta a mea de om bun si frumos.

Ador copiii, sunt minuni. Mi-as fi dorit doi, trei … intr-o adevarata familie bazata pe respect, multa iubire si adevar. O am pe Raluca si sunt fericita ca Dumnezeu a vrut sa stiu ce inseamna a fi mama.

Mai mult, mai putin? Imi place sa dorm cand sunt obosita. Imi place sa mananc, sunt gurmanda.

Liniste sufleteasca imi doresc, draga Zina … dar se pare ca nu o pot avea pe deplin. Nu fac parte din categoria celor norocosi, iar niciodata pentru mine inseamna niciodata. La cei 44 de ani ai mei, asta chiar am inteles … Echilibrul sufletesc este o lupta grea. Sunt multi cei ca mine, dar si foarte multi indiferenti. Cei care nu pun la suflet nimic si atunci pot sa spuna ca au liniste sufleteasca ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la leapsa

  1. Zina spune:

    Draga mea Liana, îți mulțumesc că ai acceptat să te prinzi în această joacă serioasă care este leapșa!
    Nu este pentru prima oară când îți spun că nu există ”niciodată”. Dacă ne uităm la statistici, ești abia în prima jumătate a vieții. Ești o femeie deosebită, sensibilă, cu suflet frumos. Va veni și la tine fericirea, indiferent când va fi asta, dar va fi.

Lasă un răspuns

