doar din cand in cand …

Imi plac si clipele doareucumine. Simple. Din cand in cand. Acum este un astfel de moment, imi canta Stacey Kent in surdina, mi-am scos un fruct mango rece de la frigider, sesisez ca si greierii au rostul lor pe lume, gandul ma mai duce la dupa-amiaza zilei de ieri si zambesc. Toate la un loc, ca o poezie blanda de viata, ca o tandrete lansata tomnatic, ca ceea ce sunt eu … din cand in cand: o femeie simpla. Doar din cand in cand …

Si … am descoperit noul album Bon Jovi: Burning Bridges”! Il voi asculta in curand si in masina, la drum lung …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la doar din cand in cand …

  1. ovi spune:

    „din cand in cand”… este o revarsare-n cuvinte… nu de indiferenta… ci numai picatura de suflet minunat…
    si iar si iar…. din cand in cand… se retraieste pe fiecare alt sentiment fara sa lase un spatiu liber intre din cand si in cand…

  2. Zina spune:

    Indiferent de vârstă și de gradul de cultură, toate suntem simple, din când în când… Și complicate, alteori!😀

    Să ai zile senine, Liana!

Lasă un răspuns

