va doresc o zi deosebita!

foto Roscata de mine a simtit ca in plimbarile mult dorite se ascund si gandurile de a va saluta si a va impartasi starea de indiferent si nicidecum de indiferenta. De aceea, mai scriu pe aici … Nu-mi dezvalui toate cararile vietii, dar va reamintesc ca sunt stropul acela de viata, invizibil pentru multi si atat de accentuat pentru mine. Ma cititi de ceva timp – si la propriu si la figurat – si observ ca reveniti si asta ma bucura. Probabil retetele mele culinare va atrag, insemnarile mele despre viata, la fel …

Ca si voi … sunt conectata cu natura, precum sunt cu dragostea de muzica, vers, film … de daruire si bunatate. Am parte de tumult, imi fabric amintiri frumoase, imi iubesc trairile intense, nu las zi fara efortul de a-mi mentine echilibrul sufletesc si a nu face rau nimanui. Mi-ar placea sa scriu despre multe, dar nu indraznesc. Nu din timiditate … Inteleg ca e prea virtual tot ce se intampla aici, inteleg ca ego-ul ne indeamna la „a da din tine”, a dezvalui, a-ti da cu parerea … si nu gresim cand facem asta.

Nu ne place singuratatea de niciun fel … Va salut si va doresc si azi: o zi deosebita!

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la va doresc o zi deosebita!

  1. Poteci de dor spune:

    Cum să nu revenim când găsim aici atâtea cuvinte frumoase?
    Zi cu soare-n suflet!

  2. Zina spune:

    Fiecare zi să-ți fie o zi deosebită, indiferent de încercările prin care treci!

    Numai bine! ☺

Lasă un răspuns

