bogatia clipelor impreuna …

FullSizeRender  Suntem diferiti, dar avem ceva in comun: suntem oameni, indiferent cat de diferiti … De ceva zile, in fiecare dimineata atunci cand imi beau cafeaua, ceasca mea e privita cu mai mult interes. Ii sorb verdele linistitor, uitand cat de amara imi fac cafeaua … si ii citesc de sute de ori cuvintele: bogatia clipelor impreuna incercand sa-mi tatuez sufletul cu semnificatia lor.

Azi, ca o metafora am asezat in ceasca mea de cafea o legatura de marar si una de patrunjel, facand o analogie absurda intre ce este comun sau nu intre chestiile materiale de pe acest pamant. Spiritualitatea m-a obligat sa vad dincolo de aparente. Nu doar diferenta dintre doua plante, atat de simple in vizualizare, dar atat de complexe in beneficiile lor. Le privim cu nu foarte multa importanta, dar au importanta lor. Rolul lor atunci cand mancarea o dorim gustoasa, interesanta si sanatoasa …

Ca si plantele suntem si noi. Diferite, avand ceva in comun. Ar trebui sa ne iubim dorinta de bogatie a sufletului, sa facem bine, sa ne straduim sa construim binele. Binele este cel care va schimba lumea asta. Bunul simt. Reciprocitate in fapte bune. Sa ne analizam mai intai pe noi, sa fim sinceri cu interiorul nostru dificil si zbuciumat, contradictoriu si sa intelegem natura umana. Sa luptam cu demonii din noi, sa nu-i lasam sa ne duca catre lacomie. Sa ne dorim mai mult, dar in limita bunului simt. Sa construim frumos astfel incat sa ne placa oriunde ne-am afla … Sa ne construim pe noi, ajutati si de altii, bineinteles, si sa construim impreuna.

Suntem atat de minunati ca specie, impreuna un intreg atat de miraculos si totusi cat de greu ne este sa intelegem ce este de facut … Iesim din casele noastre sa ne facem auziti de cei care ar trebui sa stie ce inseamna impreuna la bine si la greu. Si oare este de ajuns?

Ramanem din nou cu sentimentul ca indiferent ce-am face nu avem ce face? Nu se va schimba nimic? Tone de cuvinte rasunand virtual sau nu … sau tone de bogatii ale clipelor impreuna?

 

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la bogatia clipelor impreuna …

  1. ovi spune:

    traim intr-o lume bipolara… unde amestecam dragostea cu ura… atat de bine ca nici noi nu mai putem face distinctia corecta intre ce amestecam…
    sigur ca iubim… dar tot atat de sigur ca si uram… si toate intr-o masura necontrolabila…
    avem in comun viata… dar si moartea… iar intre cele doua nelinistea si inconsecventa noastra care ne fac distincti… unicii…
    oare… mai avem puterea sa ne schimbam?? ca… sa schimbam pe altii… sigur nu vom reusi…

  2. Zina spune:

    ”Ramanem din nou cu sentimentul ca indiferent ce-am face nu avem ce face?”
    Răspunsul este: DA!

Lasă un răspuns

