despre tot sau nimic …

musee-21 Cu mama, despre dragoste, nu am vorbit niciodata. Cu toate ca mi-am dorit sa vorbim despre tot, nu am vorbit nimic. Conversatii indelungi si profunde, niciodata. Desi descoperisem o carte cu copertile albastre, despre casnicie, tinuta de mama sub cheie … deci stia … Copila fiind, curioasa la toate cele, mai intrebam si eu nedeslusit, dar mai mult observam. Imi spuneam in sinea mea ca pentru orice dorinta o fi vreo explicatie interesanta. Ca adolescenta m-am confruntat cu nevoia de a-mi intelege atractiile spre acest mister: dincolo de atingere, a experimenta sentimentul cu radacini in suflet, tulpini in stomac si flori in priviri …

De curand am vorbit despre multe, asa mi-am amintit de cartea aceea si de cea mai frumoasa fotografie pe care am vazut-o acolo, in care o sculptura perfecta reda adevarul despre casnicie: ori este totul acolo, ori nu-i nimic … Intr-o casnicie ar trebui sa te simti intreg, nu o jumatate de masura … Altfel, ce rost are?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la despre tot sau nimic …

  1. Zinaida spune:

    Mi-ai amintit de mama, care lăsa cărticele educative prin diverse locuri, știind pasiunea mea nestăpânită de a citi orice… Cât de diplomate sunt mamele…

    Îți doresc numai bine, Liana!🙂

  2. Bursucel spune:

    Se pare că toate mamele din generația aceea erau așa…
    Dar tot e bine… la drept vorbind, niciodată nu e prea târziu când vine vorba de comunicare.🙂

Lasă un răspuns

