… carti bine scrise

IMG_3841   Am avut timp pentru citit. Am terminat 2 carti in 2 zile. 2 carti diferite, puternice, adevarate. Am respirat sacadat, am ras, am plans, am amutit, am simtit. Am simtit, in primul rand, ca sunt carti bine scrise, de scriitori adevarati, care se cauta pe ei insisi si care isi doresc ca tu, cititorul, sa te simti rasfatat de suflul lecturii, sa te simti mai bogat decat ieri. Mai bogat pentru ca exista in tine iubirea de povesti nemuritoare …

Lectura celui de-al treilea volum „Ingerii din Moscopole. Istorii ingemanate” al scriitoarei Catia Maxim, mi-a oferit prilejul concluziei certe si adevarate: istoria, indiferent de anii ei, poate fi inteleasa si acceptata ca un hrisiclu asezat in palma unui muritor.

Pictarea unui tablou perfect, fara cusur, cu cele mai potrivite culori, cu cele mai subtile nuante de emotii, asa mi s-a dezvaluit romanul Catiei.

Eu nu sunt criticul literar care ar trebui sa-i faca fata … Pentru mine, acum, nu e nevoie de mai multe cuvinte pentru a exprima ce-am simtit citind … E suficient sa scriu aici aceste cateva insemnari. Sa le fac vizibile. Pentru ca scrierea Catiei Maxim merita o adevarata vizibilitate.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

