Foryou, Liana!

Stiu exact ce-mi trebuie acum. Un pahar cu vin rose sec, un alt roman de citit – fabuloasa Isabel Allende -, felicitarile mele pentru inteligenta-mi data, salut cordial intuitiei mele si salut calduros intensitatii cu care imi traiesc viata.

Sunt extrem de bucuroasa. Fericita nu-s, dar sunt extrem de bucuroasa ca mi-a fost dat sa ma nasc cu aceasta putere de a trai, de a simti intens viata si mai ales de a simti cand pluteste adevarul si cand se risipeste minciuna. Atat de interesante sunt mastile astea sub care ne ascundem, unii mai mult decat altii … Vai!

Inchin paharul asta pentru tine, Liana! Pentru ca iubesti libertatea mai presus de orice, pentru ca ai inteles ca tu, Liana, nu esti pentrutine un compromis, esti femeia aia de nota 10 despre care ai scris in 31 decembrie 2014. Scrie si aici ca sa nu uiti …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Foryou, Liana!

  1. Poteci de dor spune:

    Aş da 10 likeuri. Mai bine spun că mi-a plăcut mult, mult! Sper ca Liana să ştie asta…că e de nota 10

  2. Raluca Badita spune:

    O salut si eu pe Liliana si ii spun ca e de nota zece daca tot este tiza mea.

Lasă un răspuns

