indiferent ce-am face, noi facem, noi alegem, noi traim …

Mi-am lipit fruntea de oglinda rece din baie dupa ce m-am demachiat. Am zambit si mi-am imaginat-o pe Martha Bibescu oftand, cugetand. O studiez cu mult interes de la un timp … Am lasat apa sa curga, desi stiam ca apometrul inregistreaza si ca voi da socoteala facturilor socotite de altii. M-am uitat la femeia din oglinda, tunsa scurt acum, fara regrete de Ileana Cosinzeana … Mi-am privit privirea si mi-am spus ca pot si vreau. Asa am facut intotdeauna cand a trebuit sa decid la rascrucea de ganduri. Fruntea lipita de oglinda, apoi privirea cu rost si indemnul ca daca trebuie sa sufar, sufar … si daca imi trebuie mai multa culoare rosie, va fi mai mult rosu. Si daca-mi doresc mai multa independenta, o voi colora in rosu. Libertatea o am, nu ma voi lega cu lanturi de dependente, ci cu lanturi de iubire adevarata. Iubire, aer ce intretine focul. Imi trebuie mai multa culoare rosie. Ca masina rosie pe care tot am visat-o si acum o conduc. Acum, maine e o alta zi inrobita si strivita de natura umana, cu bunele si relele ei, cu acel indiferent ce-am face, noi facem, noi alegem, noi traim … Ei, si?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la indiferent ce-am face, noi facem, noi alegem, noi traim …

  1. Zina spune:

    Gândurile tale mă emoționează mereu, indiferent dacă sunt opimiste sau parcă un pic depresive, cum mi se par cele de astăzi…

    Să ai zile senine, dragă Liana!🙂

Lasă un răspuns

