Despre o carte …

img_3957   Am terminat de citit. M-am zguduit de plans … nu-mi vine sa cred cum 300 de pagini pline de suferinta, scrise in propozitii scurte, simple si profunde, au putut culmina cu asa epilog si cu un asa torent de plans din parte-mi. Inca mai plang. Ralu m-a luat in brate si mi-a sarutat fruntea cu atata compasiune si cu atata drag pentru mama ei … E o scumpa cum imi spune ea ca abia asteapta sa o citeasca. A fost, de fapt, alegerea ei. A citit despre carte si a cumparat-o de la Humanitas in aceasta saptamana, dar pentru ca are de citit „Ultima noapte de dragoste, prima noapte de razboi”, am avut ocazia sa o citesc eu. NKVD, deportari, moarte. O naratiune simpla, dar atat de profunda. Primele deportari au avut loc la 14 iunie 1941. Eu am venit pe lume dupa exact 30 de ani. Slava Domnului! Va recomand: „Printre tonuri cenusii”.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Despre o carte …

  1. Pingback: Cin’ pus-a librăria-n drum şi luat-a minţâlii potecii… | Poteci de dor

Lasă un răspuns

