dual boot intre doua sisteme de operare

Software.

Ceva, ceva o fi in capul meu. Dupa alergarea de dimineata, dupa un vis revelator de azi noapte, dupa atata experienta de viata, trag iar concluzii in zona asta de viata traita dual. Am o amintire legata de vremea in care studiam cat mai mult despre IT, pentru ca asa mi se parea normal in munca mea, in domeniul vanzarii serviciilor de telecomunicatii. Imi era foarte clar ca nu doar o certificare de CCNA1 ma va ajuta sa-nteleg oamenii cu care trebuia sa vorbesc, sa colaborez, sa semnez contracte.

Asadar, am studiat si am inteles candva ca sunt persoane care au nevoie de mai mult de un sistem de operare instalat pe calculator. Unii prefera sa aiba un sistem principal, iar pe restul intr-un mediu virtual.  Dragii mei, trebuie sa stim ca avem nevoie de spatiu suficient in calculator ca sa putem face asta. Si sa-ntelegem ca nu pot rula 2 sisteme de operare in acelasi timp. Atat de logic, nu trebuie sa fii destept.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la dual boot intre doua sisteme de operare

  1. IB spune:

    Alergi in fiecare dimineata? De cat timp? Eu iar m-am oprit, ma apuc, alerg o perioada, cum se mai schimba vremea in ploaie si vant si rece, cum nu nu mai am chef. Si ma si plictisesc dupa ceva timp.

Lasă un răspuns

