ferestre deschise catre adevarul din noi

Cuvintele, indiferent unde se nasc, unde sunt spuse, unde sunt scrise, traiesc. Eu le simt pulsand ca ferestre catre mine si ceilalti, incadrate de substanta, nuanta, adapost pentru suflet sau statie pentru idei. Poposesc aici sau oriunde.

Impartasesc pentru ca natura umana este construita si asa. Transmit ganduri pentru ca natura umana este construita si asa. Nu tin totul in casa inimii mele. Daruiesc. Vorbesc despre adevar, militez intruna, poate ca exagerez uneori amintind de prea multe ori …

Azi daruiesc ganduri din scurta mea vizita de saptamana trecuta, la Bucuresti, invitata fiind la un alt eveniment organizat la „Camera cu fluturi”… Am simtit anvergura prezentei romanelor Catiei Maxim, am ascultat cu multa atentie la ce spun ceilalti scriitori prezenti, criticii literari, ce spun cititorii si prietenii si am tras concluzia ca nu poate exista comunicare intre oameni fara ferestrele deschise catre adevarul din noi …

IMG_4449

A doua zi, ne-am plimbat in parcul Bazilescu si, din nou, am vorbit despre ferestrele deschise catre adevarul din noi. Si mi-a placut. Am simtit primavara, mi-am odihnit sufletul in verdele din jur.

IMG_4482

M-am imbogatit, inca un pic, primind spre citire, dar si spre studiu, o carte foarte interesanta si pe care o recomand: „Ferestre din Bucuresti si povestile lor”

Cam atat pentru azi … Maine voi scrie despre zbuciumul si linistea din noi …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la ferestre deschise catre adevarul din noi

  1. Zina spune:

    Cristos a înviat!

    Ce bine că ai fost în București când vremea a fost frumoasă! Acum e vai și amar!
    Îmi place cartea pe care ai recomandat-o, e de citit, indiferent de vreme. ☺

    Să ai zile senine, dragă Liana!

Lasă un răspuns

