o noua descoperire …

Sunt de toate in noi … O, da! Si zbucium si liniste, sper multa iubire, dar atata dor de muzica! Dupa ce-am suferit de binging cu vreo 13 episoade/sezonul 1 dintr-un serial brazilian, foarte educativ si distractiv (O Negócio), m-am gandit eu ca ar trebui sa ascult si niste cantareti brazilieni. L-am ocolit pe Michel Teló pentru ca il stiam si l-am ascultat de foarte multe ori, am cercetat cu atentie si asa am gasit-o pe superba si talentata Paula Fernandes.

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

