Hello!

batranica faimoasa   Hello! Azi am scotocit prin sertare. Acele altfel de sertare, numai de mine stiute, tinute la pastrare, deschise la ocazii rare … Toti avem sertare, diferite, imaginare …

Amintesc dorinta mea de trai indelung. Ma antrenez tot timpul pentru asta. Tocmai ce m-am intors de la o alergare, am recitit „Dau totul pentru un secret” pentru ca trebuie sa-mi scot din cap chestia asta cu „sotul” minunat care te completeaza si te implineste si te ajuta sa arati superb la 84 de ani (am intalnit o astfel de femeie, am scris despre ea aici). Indiferent cat de mult mi-am dorit o astfel de viata, o astfel de relatie, am inteles ca nu o primeste in dar toata lumea … poti primi in dar, in schimb, o gandire profunda, o sensibilitate imbinata cu o mare putere, un crez ca viata este atat de frumoasa, indiferent de … Nu as putea trai daca nu as aspira la o viata bogata, interesanta, gustoasa … plina de amintiri.

Am scris candva cateva randuri dragute, le scot acum de la naftalina, dintr-un sertar special. Ganduri de-ale mele, ganduri de dimineata:

Imi si imaginez o batranica de vreo 88 de ani vizionand Flesh and Bone. Daca nu ma crezi, te asigur ca asa va fi: eu la varsta aceea, cu drag de filme bune, tone de carti, muzica de calitate, ciocolata si pene moi. Un zambet larg, neaparat niste cafea si paine prajita, ca de balet nu voi mai fi in stare …

… dar voi fi in stare sa plec in multe calatorii, caci din ele gusti diversitatea, frumusetea lumii, intelegerea gandului magic, intelegerea acestei incredibile calatorii: viata!

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

