as trai 1000 de ani … poate chiar mai mult

images     Gandul meu de dimineata face o excursie in sinteza editoriala. A mea, bineinteles … Recitesc, cu mult drag, insemnari izvorate din profunzimea eului meu si ma minunez ca pot scrie foarte frumos uneori. Ma gandesc la trairile mele si dorintele mele si trebuie sa recunosc ca sunt la o intensitate straina pentru multi muritori. Habar nu am de ce mi-a fost dat sa fiu asa, dar asta sunt si spun: multumesc.

Gandul meu de dimineata se indreapta catre capacitatea mea de a citi, catre dorinta sublima de a-mi impleti dezvoltarea cu insemnatatea cunoasterii. Asa cum imi place sa cunosc oameni noi, locuri noi, stil de viata, evolutia, asa imi place sa cred ca am de trait mai multe vieti sau ca as avea o viata de 1000 de ani, care sa-mi dea ocazia sa le pot citi pe toate. Sa nu ramana nici o carte de pe acest pamant, indiferent pe ce raft de biblioteca, in ce secol a fost scrisa sau de cine scrisa, fara ca eu sa nu o descopar cu puterea mintii.

As crea teleportarea in timp, m-as aseza cuminte intr-un colt al bibliotecii din Alexandria, inainte de marele dezastru, multumindu-i lui Ptolemeu pentru colectia fantastica a cunoasterii …

Cum credeti ca m-as simti aterizand la Bibilioteca Congresului Statelor Unite ale Americii, care, conform Guiness World Records, se spune ca este cea mai mare biblioteca publica din lume, dupa numarul de carti (aici se gasesc 151.785.778 de lucrari care pot fi studiate), numarul de rafturi şi obiecte detinute?

Ce sa va spun despre Biblioteca Melk Benedictine Abbey? Sau despre George Peabody Library, Strahov Monastery Library sau despre cea mai mare biblioteca din Mexic: José Vasconcelos Library? Va dati seama cum m-as simti tinand in maini comorile din Biblioteca Statului Vatican?

Ar fi minunata o plimbare pana la Biblioteca Nationala a Romaniei, nu-i asa?

Imi ajung 1000 de ani? Bineinteles ca nu …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la as trai 1000 de ani … poate chiar mai mult

  1. Zina spune:

    Nu îți ajung 1000 de ani, cu siguranță! ☺

Lasă un răspuns

