prajitura mea cu visine …

IMG_2461   Nu stiu altii cum sunt, dar eu … cand este vorba de prajitura cu visine, ma exaltez. Asa m-am simtit si in weekend cu ochii pe visine si pe diversele retete … La mine, a fost simplu: am batut 4 oua cu un praf de sare si zahar dupa intuitie, am adaugat ceva apa si ulei, faina si praf de copt, cantitati dupa intuitie, zahar vanilat si visine culese de mine dintr-un pomisor timid aflat in fata casei la tata, la tara … Hai ca v-am facut pofta! Urmeaza, in acest weekend, cea cu caise …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la prajitura mea cu visine …

  1. Poteci de dor spune:

    Ai intuit bine. Ne-ai făcut poftă.😀
    Dacă-ar fi să fac după intuiţie…. cred că se va termina apoteotic cu pompierii la geam, un fel de cireaşă de pe tort😀
    La mine trebuie cu 3 linguri de, 5 de, o cană de. Că io-s zuzu, nu mă prind altfel.

    • indiferent spune:

      Uf, deci ai putea sa incerci asa: 4 oua, un varf de cutit sare, 300 g zahar, 1 pahar cu apa, 4 linguri cu ulei, 300 g faina, 1 plic zahar vanilat, 1/2 kg de visine … fara samburi, ok? Bati bine compozitia asta, nu are cum sa nu iasa ceva! Pregatesti o tava, o ungi cu unt, tapetezi cu hartie de copt. Aluneci compozitia asta, care trebuie sa fie ca o smantana foarte groasa. O lasi la cuptorul incins 10 min. O scoti si adaugi visinele si o mai lasi la copt 45 min … Pana se rumeneste ca in foto a mea 😉 … Bun asa, potecuta draga?

      • Poteci de dor spune:

        Eiii, aşa ba da!😀
        Mulţumesc mult pentru răbdare! Îmi dai voie să o numesc prăjitura indiferent? Sau prăjitura intuiţie? Că na, nu-i o simplă prăjitură… cu vişine.😀
        Chiar o voi încerca.

      • indiferent spune:

        Prajitura intuitie 👍

    • indiferent spune:

      Am uitat: 1 plic praf de copt dr Oetker!

  2. naica spune:

    DAA,arata foarte bine, de gust …nu mai vorbim,ca ne lasa apa in gura !
    Eu am inceput cu cea de caise,saptamana trecuta,cand am facut si dulceata din respectivele !
    Sambata voi comite si prajitura cu visine,una din retetele proprii.Am pus si in cutiute,din ambele,
    in congelator ,pentru delicii la iarna !

  3. dyanaweb spune:

    Nu stiu cum reusesti sa faci dupa intuitie…eu o singura data am incercat si nu mi-a iesit nimic. La mine totul trebuie sa fie cantarit… Dupa ce ca mi-ai facut pofta de asa o bunatate( arata f bine prjitura), acum am si un pic de invidie… 🙂🙂🙂. Sincer, ce pofta mi-ai facut!!!!! Eu sunt cam pofticioasa…cand ajung acasa de la serviciu direct la visin merg…trebuie sa mananc si eu prajitura!!! Oare daca iti dau adresa imi trimiti si mie o felie?:)

  4. Zina spune:

    Liana, te rog frumos să încerci și rețeta asta: http://zinnaida.blogspot.ro/2015/06/prajitura-rasturnata-cu-fructe.html Te asigur că vei fi încântată!🙂

Lasă un răspuns

