puterea prezentului

IMG_5675   Prezentul are directiile lui si alegerile noastre. Nu varsta imi da ghes la aspiratii monumentale, probabil nici experienta de viata, dar recunosc ca am un invelis complex, pe atat de complex pe cat iubesc simplitatea si scriu aici ca sa nu-mi uit gandurile. Din simplu motiv ca azi, caci nu stiu daca maine va mai fi la fel punctez definitia simpla a iluminarii data de Buddha – „sfarsitul suferintei”, fara pretentia ca am raspunsuri la toate, dar cu dorinta de a studia orice imi cade in mana cu legatura la spiritualitate. Am tinde catre iluminare ca sa nu suferim, am trai doar prezentul ca sa simtim ca traim, dar ce folos … indiferent cat ne dorim, nu intotdeauna reusim si asta pentru ca suntem oameni. Natura umana este complexa, eu nu sunt tu si nici tu nu esti eu!

Am recitit „Puterea prezentului”  de Eckhart Tolle incercand sa descopar de aceasta data altceva, poate altceva decat la prima citire … si am extras, pe moment, facand analogiile mele inerente, doar o concluzie: ca nu voi putea sa schimb foarte mult din ceea ce sunt, ca voi mai citi, poate un ghid ca acesta, poate ca voi mai avea conversatii in zona asta, dar ca voi reusi prin directionarea buna si pozitiva a gandurilor sa-mi fac bine, sa daruiesc din frumosul si binele meu, sa fac alegeri in conformitate cu criteriile mele morale. Sa iubesc prezentul mai mult decat trecutul si viitorul, chiar daca, spre exemplu, privirea mamei, care nu mai este, imi reapare, din cand in cand, si-mi strange sufletul cu o mica durere si chiar daca viitorul il privesc intr-un anumit fel si simt un soi de suferinta … Ce sa fac? Asa sunt eu … nu pot pune stavila suferintei in totalitate, ca un mare maestru, nu?

Va scriu despre cum gandesc, poate este interesant de stiu ce mai gandesc unii oameni …

Deci, prin puterea prezentului vorbesc acum de ceva din trecut, nu mai mult de 2 zile … Am fost la concert Directia 5. M-am bucurat de muzica buna, dar am si tras concluzii pentru sufletul meu … Prin puterea prezentului vorbesc acum de viitor … concertul Rihanna. Si tot prin puterea prezentului va vorbesc de prezentul in care prajitura mea cu iaurt si zmeura va face senzatie in curand … Aoleu, ma duc sa o scot din cuptor!

Later edit:

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la puterea prezentului

  1. Zina spune:

    Prezentul meu cere imperios să afle rețeta prezentului tău cu iaurt și zmeură!😀

    Săptămână ușoară, Liana!

Lasă un răspuns

