„Deschideti ochii si vedeti cu ei tot ce puteti inainte sa se inchida pe vecie …”

tenesi Odihna iubitorului de calatorii … Va plac tenesii mei, da? La cat am colindat in weekendul trecut prin Iasi, era inevitabil sa nu ma opresc la mall sa-mi cumpar incaltari si inevitabil sa nu inteleg pasii pe care ii tot fac, fie ei si la Sala Pasilor Pierduti … Ralu s-a indragostit de orasul acesta, de picturile lui Sabin Balasa, de cele 4 muzee de la Palatul Culturii, de un oras superb, care si pentru mine are un farmec aparte. Ne-am propus excursia, mai mult spontan, am avut-o … cu tot cu peripetii! Adica m-a lasat alternatorul suparat la numai 80 km de Galati … la intoarcerea acasa.

Dar nu despre asta vreau sa scriu, ci despre pasii pe care suntem dispusi sa-i facem in viata asta a noastra. Viata ne apartine. Noi ne traim viata, nu el, nici tu, nici ei, nici ea. Nu parintii nostrii, nici copiii nostri. Tot ceea ce facem in viata asta a noastra este pentru ca ne dorim, pentru ca alegem. Indiferent cat am spune ca nu, ca am spune ca suntem acolo unde suntem pentru ca trebuie, adevarul este unul singur: noi alegem cu gandurile noastre, cu sufletul, sa ne traim clipele acolo unde respiram, in fiecare secunda … Viata ne apartine, dar o impartasim si este lucrul cel mai firesc si cel mai normal pentru a ne iubi si a iubi …

Stiti .. am citit de curand o carte interesanta, un roman pe care l-am trait cu intensitatea mea prezenta: „Toata lumina pe care nu o putem vedea” – de Anthony Doerr si mi-a ramas intiparit un mesaj extraordinar, pe care vreau sa-l impartasesc cu voi. Este un pas dorit:

„Deschideti ochii si vedeti cu ei tot ce puteti inainte sa se inchida pe vecie …”

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la „Deschideti ochii si vedeti cu ei tot ce puteti inainte sa se inchida pe vecie …”

  1. Poteci de dor spune:

    Frumoşi teneşii, da!😀
    Of, de n-am uita să deschidem ochii, de n-am uita că viaţa are surprize frumoase la fiecare pas…

  2. Zina spune:

    Teneșii sunt frumosși, dar mult mai frumos este îndemnul de a deschide ochii…
    Nu am fost niciodată în Iași, deși mi-am dorit de multe ori. Dacă mai facem un circuit prin țară, vom include neapărat și acest oraș, care mi-e drag numai după ce am citit despre el.

Lasă un răspuns

