in weekend: placinta impletita cu dovleac

imagesChestii care ma fac fericita? Multe … Azi m-am gandit intens la o placinta cu dovleac. In weekend o sa-mi pun toata dragostea mea in realizarea unei placinte ca in povesti. Vreau sa simt un miros sublim la mine acasa, placinta sa fie impletita asa cum am vazut la Oana, sa termin cartea CENTRAL PARK – Guillaume MUSSO si sa traiesc! Sa ma amuz ca mi-am regasit echilibrul interior, sa ma bucur de alegeri corecte pentru sufletul meu.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la in weekend: placinta impletita cu dovleac

  1. Zina spune:

    Am observat și eu cât de fericită te poate face o prăjitură pregătită cu toată dragostea pentru ai tăi…

Lasă un răspuns

