despre singuratate …

… am multe de povestit. Stiu, am inteles, am observat, am vazut, am concluzionat: suntem ipocriti, fara exceptie, atunci cand spunem ca ne-ar fi bine si singuri. Poate din cand in cand, cateva ore la nu stiu cate zile … In rest, suntem aici pe pamant, fabricati pentru relatii, pentru timp petrecut impreuna, pentru a rade si a plange impreuna, pentru a gati impreuna, pentru a impartasi din sufletul nostru si pentru a primi in sufletul nostru.

Am nenumarate exemple in jurul meu, observ prieteni si amici, observ pe toata lumea. Toti isi doresc un acasa, cu armonie si confort … Nu cred sa existe om care sa nu-si doreasca o familie, caldura ei, intelegerea ei. Indiferent ca nu tot timpul ar fi bine si frumos, inteles si impartasit … nici nu exista asa ceva, nu am putea rezista pe durata prea mare fara un suflet langa noi, pe cineva cu care sa mai vorbim despre orice … nu am rezista singuri. Nimeni nu-si doreste complicatii, durere, dezarmonii, ci un pat cald, planuri frumoase de vacante, o plimbare de gustare tomnatica, vizionare de filme, cresterea unor copii in spiritul cel bun si corect … evolutie, fara grija zilei de maine …

Nimeni nu iubeste singuratatea …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la despre singuratate …

  1. Poteci de dor spune:

    Ai dreptate!
    Totuşi, de obicei, cei care spun asta, adică „mi-ar fi bine (si) singur”, o spun nuanţat în sensul de „mai bine singur decât…” şi o spun punând în balanţă binele de unul singur decât răul simţit în doi. Că nu cred ca cineva căruia nu-i e rău ori fizic ori psihic în doi sau mai mulţi (că nu ne referim numai la cuplu) se trezeşte că ar vrea să trăiască izolat. Pe de altă parte, vorbind de cei care aleg să fie singuri după n dezamăgiri, ei nu sunt şi izolaţi. Sunt singuri adică nu-s în doi.

  2. Bursucel spune:

    Nu mi-a plăcut niciodată izolarea, te înstrăinează până şi de tine însuţi. Cu toate astea, recunosc, au fost momente când am ales să-mi caut un loc cât mai departe de lumea pe care o cunoşteam. N-au fost poate cele mai inspirate momente, dar m-au ajutat să analizez la rece şi să-mi iau deciziile cu un picuţ mai multă obiectivitate.😉

  3. Zina spune:

    Indiferent de câte se întâmplă pe lume, rău cu rău, dar mai rău fără rău!😀

Lasă un răspuns

