sex and the city

download Trebuie sa marturisesc ca de vreo 10 zile sunt cu ochii pe serial. Am ajuns deja la sezonul 4. Bineinteles ca l-am vazut la timpul lui, dar nu stiu ce m-a apucat si, intr-o seara, pe cand ma uitam pe recomandarile de la HBO GO, le-am zarit mutritele celor 4 protagoniste, care m-au indemnat la amintiri … la dor de Carrie, de tinutele ei interesante, de pantofi … si ce pantofi! Rochite superbe!

Multe intrebari se nasc dupa ce vizionezi fiecare episod. Desi pare siropos si simplu, vesel si spumos, in esenta este profund si trateaza ceea ce nu se vede sau nu se intelege … femeile isi doresc atentie, relatii adevarate, nicio clipa risipita, ci doar clipe salvate …

Temele propuse de Candace Bushnell in cartile ei nu aveau cum sa ramana fara ecou scenaristic, indiferent ce-am spune. Despre sex ce sa va spun? Vinde, este atat de evident!

Deci, am ales sa ma delectez cu umor, ma relaxez cu replici inteligente, ma documentez in privinta modei si nu numai … voi ce seriale mai preferati, noi sau vechi? Revedeti vreodata vreun serial?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la sex and the city

  1. Am o colecție bogată. Şi, fireşte, uneori revăd – cu aceeaşi plăcere – seriale favorite. ☺

  2. Poteci de dor spune:

    Iar se dă?? Şi eu vreaaaauuu!

  3. IB spune:

    Si la noi il dau tot timpul, pe asta si pe „Friends”, le stiu pe de rost de acum, nu ca m-as uita mereu, ca n-o mai fac, dar tot asa, mai vedeam cate un episod din cand in cand, si cum se tot reiau, normal ca am ajuns sa le stiu pe toate de-a lungul timpului.

  4. Zina spune:

    Aș revedea non-stop Friends și M.A.S.H. ☺

Lasă un răspuns

