To Have and Have Not

a-avea-si-a-nu-avea_1_fullsize    Recitesc cu multa placere si cu o atentie deosebita unul dintre cele mai reusite romane semnate de Ernest Hemingway: „A avea si a nu avea”. Un exercitiu extraordinar pentru creier, cititul inseamna enorm pentru mine. Ma salveaza, de multe ori, de singuratatea acerba, de irealul real ce-l traiesc …

Actiune, romantism si trimitere la verbe ce ne guverneaza viata.

M-am gandit mult azi noapte (cam asta e verbul meu: a gandi) si am concluzionat ca mai mult decat „a iubi”, verbul „a avea” ne caracterizeaza viata. A avea viata, dor, aer, apa, o casa, o masina, poate doua … a avea sanatate, o familie, un gand, o speranta. A avea putere, idealuri, a avea nevoie … a avea un copil, un job, haine frumoase … A avea o privire, o mare iubire … a avea calatorii, o biblioteca cu multe carti … Cam am dreptate, nu-i asa?

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la To Have and Have Not

  1. ovi zice:

    mare dreptate ai… (de la… a avea… zic…)
    citesc acum.. cel mai vestit vanzator din lume… (og mandino)… si asta in pofida faptului ca nu imi doresc sa vand nimic… sau… altfel spus… nu am (a avea) nimic de vanzare…

  2. Zina zice:

    La mulți ani, Liana! 2017 cu sănătate, belșug, bucurii și succese pentru tine și cei dragi ție!

Lasă un răspuns

