Fiecare secunda ce trece pe langa tine si nu prin tine este pierduta pe veci …

Fiecare secunda ce trece pe langa tine si nu prin tine este pierduta pe veci. L-am citit candva pe Neale Donald Walsch si am inteles ca viata este despre mine, despre puterea mea creatoare, despre ce pot face acum si nu maine. Traiesc cu toate emotiile mele. Plang si ma incalzesc la tulpina sufletului meu, incercand sa inteleg ca radacini pot crea oamenii care simt. Numai un copac puternic, sadit in secunde, deci timp … traieste, respira, revine la viata primavara, cheama la o imbratisare placuta si calda si … nu accepta decat farmecul existentei.

Fiecare secunda ce trece pe langa tine si nu prin tine este pierduta pe veci, desi nu crezi si nu realizezi … Construiesti castele pentru singuratatea lor, pentru ecoul pasilor in camere goale. Vezi bogatia lor in aurul subtil pulverizat pe pereti … semineu pentru a privi singur focul, fara drag de muzicalitatea flacarilor … Ei, ce metafore! La ce bun?

Cineva mi-a spus ca are de toate, chestii materiale, dar nu are dragoste … era un om trist. Un om pentru care fiecare secunda se vrea trecuta prin el si, totusi, fiecare secunda alearga departe …

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

