understanding …

M-a trezit un vis azi-noapte, din care n-am inteles nimic, dar care mi-a impregnat in creier un cuvant englezesc, sonor si important, cu puterea de a-mi defini existenta. M-am trezit ca pana ce s-au ivit zorile, cu siguranta l-am repetat de vreun milion de ori: understanding. Mi-am simtit pofta de viata doar privind afara cum razele de soare imi soptesc ca totul este pentru ca vreau eu. Pentru ca vreau mi-am pregatit echipamentul de alergat si am pus in bucatarie pe masa ingredientele pentru cea mai delicioasa prajitura cu iaurt.

Sunt aici. Cu muzicalitate si intelegere. Cu dor, cu drag, cu taceri, cu zambet, cu o imbratisare, cu nebunia de a trai frumos si adevarat. Cu capacitatea uimitoare de a iubi oamenii, ceea ce inseamna ca le doresc doar binele. Ca le ofer binele, uneori fara a stii ca eu le ofer, ca eu exist. Ei habar nu au de existenta mea si de ce dar minunat primesc. Prin understanding sunt prezenta aici. Am grija si de mine, desi uneori nu inteleg de ce plang daca exista atata pofta de viata. Este posibil sa plang pentru starea de asteptare ce-mi guverneaza trairea. Inca ma antrenez …

Sunt aici. Indiferent cat de efemer este acest loc. Ma inteleg. Nu toate fiintele de pe acest pamant sunt capabile de understanding … Ar fi in stare sa ia cea mai grea piatra si sa arunce …

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

