„Under the Tuscan Sun”

Mare iubitoare de filme, de carti, de muzica. Asta sunt! Inteleg acest mix de izvor nesecat pentru trairi minunate si ce mult ma bucur. Cat de placut este sa cauti relaxare dupa o zi de munca. Daca nu aleg gatitul, cu siguranta ma gasiti in fata unui film bun. Si uite asa descopar ca timpul imbogatit cu povesti fantastice alunga singuratatea acerba …

Am descoperit, de curand, „Under the Tuscan Sun”. Ce film frumos! Ce poveste minunata! Mi-a reamintit cat de mult o plac pe actrita Diane Lane, o femeie frumoasa, si misterioasa in felul ei, desavarsita in roluri bine conturate, in alegeri inspirate, in filme de calitate.

Cu gandul la acest film si la interpretarea ei atat de suava, am ales sa am o saptamana dedicata filmelor in care a jucat, sa revad sau sa vad filme noi, sa citesc despre ea. Si uite asa, am descoperit minunea de film „Bonjour Anne/Paris can wait”, 

am revazut „Secretariat” si „Cinema Verite”, mi-am pregatit pentru urmatoarele zile „Nopti in Rodanthe”, „Unfaithful”, „Every Secret Thing”, „Fierce People”, „Trumbo”, „Killshot” …

Dar cel mai mult m-a incantat cand mi-am dat seama ca a jucat, copila fiind, in „A Little Romance”, un film de prin 1979, pe care l-am vazut la cinema pe cand aveam eu vreo 12 ani. Imi amintesc entuziasmul cu care am savurat acest film … Chiar n-am stiut pana azi, cand am scotocit pe IMDB dupa filmele ei, ca ea a jucat in rolul Lauren.

Apoi am descoperit-o pe youtube cantand si mare mi-a fost mirarea sa o vad in „Streets of fire”, un film pe care l-am vazut pe vremea cand apareau casetele video VHS.

Asadar, voi prinde niste cearcane saptamana asta … Dar ce pline de incantarea ca sunt o cinefila adevarata!

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Filmele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „Under the Tuscan Sun”

  1. IB zice:

    Cum vezi filmele, pe youtube?
    Filmul e fain, cel cu soarele toscan, cartea insa e atat de plictisitoare ca n-am ajuns nici la mijlocul ei, oricat am incercat.

Lasă un răspuns

