loialitate pe perioada determinata

O, da ! Am chef de scris, un picut, azi … intr- o duminica cu schimbare de ora, nu-i asa ? Scriu cateva randuri si apoi plec la alergat pe faleza, caci trupul si sufletul meu simte nevoia, deopotriva de miscare si de sunete speciale: valurile Dunarii, fosnetul frunzelor …

Este vorba despre loialitatea mea fata de miscare, cred eu ca este o loialitate pe perioada nedeterminata …

Am ascultat cateva melodii frumoase la „Coltu’ cu muzica”, un blog pe care vi-l recomand, daca vreti sa ascultati muzica frumoasa si adevarata, pentru ca merita ! Este vorba despre loialitatea mea fata de muzica … si cred eu ca este o loialitate pe perioada nedeterminata …

Apoi, mi-am citit email-urile si am descoperit cateva anunturi de angajare, care au cerinte interesante, dar si antagonice. Cel putin pentru mine asa suna o cerinta la angajare: loialitate, cu o cerinta de angajare pe perioada determinata … A cere loialitate pe perioada determinata, in domeniul vanzarilor, luptatorilor de guerrila, mercenarilor din zilele noastre, care numai la „cifre” gandesc … loialitate la ce ? Pot determina angajatorii, prin psihologii lor, la angajare, daca un om este loial sau va fi ? Ma-ndoiesc.

Cititi aici un articol despre loialitate, pe care il gasesc interesant. Sper ca si voi.

„Loialitatea e un fenomen emoţional, şi ea se câştigă, de regulă cu eforturi, spune foarte bine domnul Adrian Stanciu, indiferent de ce cred unii oameni …

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la loialitate pe perioada determinata

  1. Ba eu cred că loialitatea ține de fire și de caracter. Ori o ai, ori nu !

  2. indiferent zice:

    Multumesc pentru punctul tau de vedere, draga Zina. Bineinteles, il respect. Poate ca exista o diferenta despre cel fel de loialitate vorbim. Loialitatea angajatului la o companie, cu siguranta inseamna altceva fata de loialitatea in cuplu, spre exemplu … Si, chiar si in cuplu, poate exista o diferenta in a defini loialitatea: poti trai alaturi de partenerul de viata, casatoriti pana la adanci batraneti, ceea ce inseamna ca i-ai fost loial, cu ceva efort, dar din fire, mai traiesti si alte experiente alaturi de altcineva (ceea ce pentru partenerul tau, daca ar afla, nu inseamna deloc loialitate).

    Pentru mine fire=caracter, si cred ca indiferent de ce tine … mai ales, daca esti, la baza, egoist, materialist, pragmatic, duplicitar …din fire, nu poti fi loial decat cu efort, cu pastrarea unui echilibru in a da cu a primi! Totusi, firea este natura umana, plina de contradictii …
    🙂

Lasă un comentariu