fara garantii …

Ieri, la coafor, ma gandeam ca o sa-mi fac timp sa va scriu aici cateva impresii despre atmosfera interesanta pe care am descoperit-o acolo, asteptand efectul colorarii parului meu si ascultand o gasca de femei, femei care se simt bine si devin delicioase pentru ca au grija de ele.

Dar, nu pot sa dezvolt subiectul, oricat de interesant ar fi, pentru ca sunt pur si simplu tulburata de evenimentele din Japonia. Cine ar putea ramane indiferent la tragedia traita de oamenii aceia? Sa fi citit oare „Efectul Isaia” doar pentru ca a fost intamplator ? Sa inteleg noua si uluitoare interpretare a celei mai importante profetii continute de Manuscrisele de la Marea Moarta ? Sa nu ma gandesc chiar daca, in mod explicabil, m-a durut si mi-am simtit lacrimile, vizionand imagini incredibil de adevarate ?

Astazi, scriu aici, fara garantia ca aceste cuvinte raman in spatiul virtual. Traim vieti fara garantii si acest lucru e greu de inteles pentru foarte multi dintre noi …

Aici, sunt doar cateva cuvinte. In suflet, sunt infinite intrebari !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

