ceva din tolbita mea …

N-am crezut vreodata ca-mi va fi dat sa descopar, aflandu-ma intr-o relatie extraordinara de prietenie, ca pot si vreau sa accept ca drumul spre moarte este, de fapt, drumul unei vieti insolite, unde fiecare conversatie cu mine si ceilalti capata valente de mari introspectiuni. Le-am spus de atatea ori, in ultimul timp, celor care primesc din prea plinul meu suflet, ca am clipele prezente pentru fericirea de a fi si de a darui. De a trai. Si ca vreau sa vorbesc. Sa am acele cuvinte scoase din tolbita-mi draga, cuvinte potrivite si cu inima absorbite … care sa va aminteasca de mine.

„Sa-ti aminteasca de mine … pentru atunci cand nu voi mai fi … „.

Asa ca, va reamintesc ca imaginatia mea, va poate purta in zbor deasupra New York-ului, pe care mi-ar placea sa-l vizitez, va poate purta la Niagara ca sa o fotografiem si noi putin, va poate purta la un club in Paris unde se canta karaoke, va poate purta cu bicicleta undeva prin Olanda, va poate purta imbracati in haine de epoca undeva rataciti la vreun festival minunat de toamna (poate la „Festivalul Ciocolatei” din Brugge sau „Festivalul de Lumini” din Berlin), va poate purta voluntari la vreo actiune importanta pentru minunata noastra planeta … Va poate trimite la un concert The Script. Cine stie ? Imaginatia mea e binevenita pentru oricine.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la ceva din tolbita mea …

  1. eumiealmeu spune:

    apelez la imaginaţia ta să mă trimită pe un scaun în care să încremenesc şi să nu mă mai ridic de acolo până nu termin ceea ce am de făcut…🙂
    şi-i mulţumesc pentru că, deşi are puterea de-a fi călătoare, poate să devină şi statică pentru mine…
    o zi bună îţi doresc.🙂

Lasă un răspuns

