nu m-as invarti doar in jurul meu …

Nu m-as invarti doar in jurul meu. As ameti, as face gaura-n asfalt, m-as potcovi cu modificari semantice, as plange de singuratatea ecoului din cap, as uita de oamenii buni, deosebiti, diferiti si frumosi, as distruge emotiile, sentimentele – minunile care ne confirma ca suntem vii …

Nu m-as invarti doar in jurul meu. As pierde speranta, dorinta, as pierde intelegerea divinitatii …

Nu m-as invarti doar in jurul meu. Nu as auzi muzica, nu as oferi bucurie, placere, zambet. As indurera asteptarile celorlalti.

Nu m-as invarti doar in jurul meu, indiferent cat de mult as intelege ca indiferent ce-am face azi, maine nu va mai fi la fel.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la nu m-as invarti doar in jurul meu …

  1. catiamaxim spune:

    ba să te învârteşti în jurul tău🙂 abia atunci ai să-i pricepi măcar, în parte, pe cei din jur.

Lasă un răspuns

