eu am aflat

Eu am aflat ca exista o istorie speciala a ingerilor. Asa cum si viata noastra e o istorie de povestit la gura sobei, o istorie a ingerilor din Moscopole nu putea fi povestita in felul in care a fost povestita, altfel decat inedit, de scriitoarea Catia Maxim. Am avut privilegiul de a citi cartea, de a vedea cu ochii mintii locuri, biserici, case, oameni, confruntari si am avut privilegiul de a participa la o lansare inedita, unde cuvantul „splendid” rostit de  scriitorul Ioan Grosan a spus, cred eu, tot ce era de spus despre romanul istoric, care dezvaluie istoria armanilor in culori beletristice, cu nuante ce pot fi intelese doar cu acea concentrare de adevarat cititor. Am participat la acest eveniment cu emotie, m-am bucurat pentru succesul frumos si binemeritat, iar acum si aici recomand „Ingerii din Moscopole” pentru a descoperi cine sunt ingerii cu adevarat !

Aflati despre o zi minunata aici.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la eu am aflat

  1. catia maxim spune:

    şi, pentru că nu ne gratulăm de florile cucului🙂 ) “rostesc”: Mulţumesc, pentru cititoarea care parcurge, cu fidelitate şi onestitate, o autoare ce scrie, indiferent de mode sau timpuri, fiindu-i cel mai bine în împărăţia scrisului, ţinut mirific unde a avut revelaţia să găsească răspunsuri pe care nici o instituţie sau instanţă umană nu au reuşit să i le ofere…

  2. indiferent spune:

    cu drag, intotdeauna🙂

  3. Pingback: Ich arbeite in einem Irrenhaus « Indiferent

Lasă un răspuns

