Cartile,

… recentele comandate, sunt acum asezate cu grija pe noptiera …

Ma vor ajuta sa uit de prezent si imi vor dezvalui alte adevaruri. Una despre femeile puternice, cealalta despre un englez sosit la București în anul de grație 1989…

„Coco Chanel” scrisa de Edmonde Charles-Roux imi va reaminti de cartea Aurorei Liiceanu – „Patru femei, patru poveşti” (pe care o recomandat tuturor femeilor, cu multa caldura), si ma va incanta, caci am citit cateva recenzii si am tras concluzia ca este scrisa pentru a ne mai oferi inca o adevarata lectie de viata, ce presupune rabdare pentru a construi ceva maret si durabil.

” … Si apoi nu exista om fara tragedie, nu exista decat ceea ce credem despre asta. Totul e costumatie. Totul pare facut asa cum vedem pe strada, indiferent, trecand prin pasajul aparentei. Totul miroase a regula si isi pastreza secretul.”     – ARAGON, Henri Matisse, roman – si inceputul la „Coco Chanel”

„Ultimele o suta de zile” scrisa de Patrick McGuiness imi va reaminti si de o perioada in care credeam ca sfarsitul comunismului in Romania va insemna schimbarea mult asteptata …

Indiferent de concluzii, cartile sunt pentru suflet daruri minunate !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Fotografiile mele, Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cartile,

  1. indiferent spune:

    Ochelarii mei si cartile mele au ceva in comun …

  2. Zina spune:

    Mulțumiri pentru recomandări, Liana ! Poate voi reuși să citesc măcar despre Coco Chanel, sper.

  3. Naica spune:

    Multumesc pentru recomandari !Sper sa gasesc cartea despre Coco Chanel, pe care am admirat-o mereu.

  4. Pingback: DOI ANI DE VACANTA de Jules Verne - Capitolele 8 și 9

Lasă un răspuns

