avem nevoie de ordine … dezordinea ne face rau, nu-i asa?

Curatenie. Nu chiar generala, dar pe aproape … Ai nevoie de curatenie, de ordinea care sa nu-ti dea dureri de cap. Iubesti enorm sentimentul de acasa si, tocmai de aceea, iti planifici o zi de curatenie, de pus totul asa cum iti doresti si cum trebuie. Intr-o astfel de zi, de mare concentrare la ceea ce inseamna confortul casnic, descoperi prin dulapuri si debarale ca sunt multe ce-ti prisosesc.

Eu n-am gasit chiar asa multe cum am vazut pe la alte case, dar zau daca-mi trebuie mai mult de vreo 2 cani, mai bine 4 (ca or veni ceva musafiri si poate vor bea lapte la micul dejun). Asadar, ce sa fac cu 20 de cani? Or fi ele frumoase, dar ocupa spatiul si trec anii holbandu-ma la ele … Mai rau imi pare ca nu mai am toate cartile de prin biblioteca si debarale. Hei, ce tot vorbesc? Mai am destule si nu imi pare rau ca am donat un munte de carti unei biblioteci dintr-un oras din Republica Moldova: Ungheni.     

La mine acasa, nu este luxul de pe lume … sunt doar vreo 48 mp, dar important este sa fie curat, aerisit, sa fie ordine si … bine. Sa existe acea energie pozitiva, veselie, bucurie de a trai, din cand in cand miros de paine coapta in casa. Nu tanjesc dupa valoarea mercantila a unui imobil, dupa mobila de ultimul racnet, dupa un televizor de 100 de milioane … Tanjesc dupa sentimentul de acasa, frumos si cald, armonios, indiferent ca voi ramane aici sau ma voi muta … Atat! Si voi ganditi la fel ca mine, nu-i asa?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la avem nevoie de ordine … dezordinea ne face rau, nu-i asa?

  1. Elena spune:

    Eu admit ca nu sunt atat de ordonata. Dezordinea nu imi face rau atata timp cat imi gasesc lucrurile in ea. Cand nu gasesc ceva… e timpul pentru ordine!

  2. Zina spune:

    Da, categoric da! Și eu gândesc ca tine. Iubesc ordinea și curățenia și căldura căminului meu confortabil și frumos, fără a fi nici pe departe luxos.
    Ce coincidență! Vineri am făcut ordine în debara și am mai aruncat vreo două-trei troace. M-am simțit tare mulțumită!😀

    Săptămână frumoasă și cu spor, Liana!

  3. ovi spune:

    fac ordine… de obicei cand sunt mai tristsau melancolic… si cum in ultima vreme m-a ocolit tristetea… hmmm….mai bine nu mai zic…
    acasa… acasa… zicea cineva… acasa este acolo unde-i mama… dar eu ma simt acasa si aici unde imi plec capul spre odihna… si chiar mai mult…
    sa fie mereu implinit sentimentu-ti de acasa… cu ordine… cu are curat… si mai ales cu iubire…

  4. Clanmother spune:

    Sunt de acord! Vara trecută am curățat și reciclat. Este important să se păstreze organizată, deoarece eliberează mintea noastră de a explora noi idei.

Lasă un răspuns

