In curand …

Daca acum un an si aproape jumatate in urma scriam acest articol ‘In curand’, azi scriu doar cateva randuri izvorate din recitirea acestei minunate povesti „Cronica unui lutier”, dar nu manuscris, ci carte, editata si publicata la Editura Eikon si promovata pentru inceput la Targul de carte Gaudeamus in data de 10 decembrie. Am fost prezenta la lansare, sunt prezenta si aici cu gandul bun ce nu sopteste, doar transmite cu determinare ca scriitoarea contemporana Catia Maxim merita o atentie deosebita, merita citita si promovata.

Indiferent

Acum am terminat de citit manuscrisul, cu lacrimi in ochi de bucurie si de incantare.
Lecturand, cu creionul in mana sa pot da “o mana de ajutor” corecturii a ceea ce a rasarit dintr-o forta creatoare, uimitoare, am constatat ca sunt partasa la relevarea unui stil nou de concepere a unui roman. Categoric: un roman document! Un stil captivant, care mentine viu interesul pentru ce mai urmeaza sa afli despre un om, care a existat cu adevarat. Documentarea este exceptionala, dar nu doar asta incanta. Impactul conduce la dorinta cititorului experimentat de ecranizare. Pentru ca romanul astfel construit poate da scenariul unui film de exceptie.
As putea spune multe despre ce am citit. Oricum, sunt recunoscatoare acestui privilegiu. De a asista, ca intr-un slow motion la nasterea unui alt roman al scriitoarei Catia Maxim.
Dragii mei, “ Cronica unui lutier” este istoria unui destin valoros. Este istoria ce, iata, nu…

Vezi articolul original 32 de cuvinte mai mult

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu